با بالا گرفتن واکنش‌ها به بمباران رفح، بسیاری از فعالان در فضای مجازی بویژه شبکه ایکس نیز با شیوه‌های خاص خود این جنایت را محکوم کردند.

همشهری آنلاین: با بالا گرفتن واکنش‌ها به بمباران رفح، بسیاری از فعالان در فضای مجازی بویژه شبکه ایکس نیز با شیوه‌های خاص خود این جنایت را محکوم کردند.

عقب نشینی «پیرس مورگان»، حامی سرسخت اسرائیل از دفاع از صهیونیست‌ها: از 7 اکتبر تا کنون بارها از اسرائیل دفاع کردم، اما سلاخی آوارگان در کمپ پناهجویان غیرقابل دفاع است.

کم آوردن، نتانیاهو در برابر انتقادات جهانی از جنایت رفح: عملیات رفح متأسفانه به شکل تراژیکی بد پیش رفت.

درخواست «مانون اوبری»، رئیس ائتلاف چپ در پارلمان فرانسه از ماکرون: یک اردوگاه بشردوستانه توسط نتانیاهو بمباران شد، اما فرانسه همچنان از اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل خودداری می‌کند.

به راه افتادن هشتگ همه #چشم‌ها_به_رفح_است توسط «جسکون هینکل»، فعال پرطرفدار آمریکایی در ایکس: ویدیوهایی که من از رفح می بینم وحشتناک ترین جنایاتی است که تا به حال شاهد آن بوده ام. چگونه کسی هنوز می تواند از اسرائیل حمایت کند؟

خشم «یوسف کاپلان»، نویسنده ترکیه‌ای از ادعای دفاع از حقوق زنان در اسرائیل و غرب: بیش از 10 هزار زن بی گناه در غزه به قتل رسیده اند، به چه حقی بدون شرمندگی و خجالت خود را کشور مدافع حقوق زنان می نامید؟ در رفح قتل عام جریان دارد.

«رامی عبده»، استاد معروف حقوق و امور مالی در فرانسه: ‌با پوزخندی، به سردی دکمه ای را فشار داد و جان صدها نفر را در یک لحظه خاموش کرد. این واقعیت تلخ بمباران رفح است. اسرائیل بی شرمانه چنین اعمالی را مرتکب می شود، با این حال جهان از برچسب زدن آن به عنوان کشور جنایتکار جنگی تردید دارد.