نماینده دوره هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: باغ کتاب با یادمانی که آماده کرده است، یاد و خاطره شهید رئیسی را در اذهان کودکان و جوانان حک می‌کند.

یه گزارش همشهری‌آنلاین، زهره الهیان، نماینده دوره های هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهادتگاه نمادین ریاست جمهوری در باغ کتاب تهران با غم انگیز توصیف کردن حادثه شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهادت این عزیزان برای مردم استوار و مقاوم ایران یک شوک و بهت بود، اما ملت ایران ثابت کرده است که دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد. این اتفاق باعث می‌شود که مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده و فضای معنویت و مقاومت را در جامعه ایجاد شود.

الهیان ادامه داد: آقای رئیسی یک تفکر است و لازم است که این تفکر در جامعه استمرار داشته باشد که قطعاً با شهادت ایشان و رویش نیروهای جدید، این مسیر استمرار خواهد داشت. این رویش‌ها آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و مردمی ایشان در بین نوجوانان و جوانان تکثیر خواهد شد. باغ کتاب نیز با یادمانی که آماده کرده است، یاد و خاطره ایشان را در اذهان کودکان و جوانان حک می‌کند.

این نماینده سابق مجلس گفت: اقدام باغ کتاب در زنده نگه داشتن یاد آیت الله رئیسی باعث انتقال آرمان‌های ایشان به مخاطبان متنوعی که در این مکان حضور پیدا می کنند، به‌خصوص کودکان و نوجوانان، می‌شود. افراد مختلف با افکار گوناگون، با این آرمان آشنا شده و با آن احساس همراهی کرده و این موضوع باعث افزایش همگرایی اجتماعی خواهد شد.