نماینده دوره هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: باغ کتاب با یادمانی که آماده کرده است، یاد و خاطره شهید رئیسی را در اذهان کودکان و جوانان حک می‌کند.

زهره الهیان

یه گزارش همشهری‌آنلاین، زهره الهیان، نماینده دوره های هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهادتگاه نمادین ریاست جمهوری در باغ کتاب تهران با غم انگیز توصیف کردن حادثه شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهادت این عزیزان برای مردم استوار و مقاوم ایران یک شوک و بهت بود، اما ملت ایران ثابت کرده است که دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد. این اتفاق باعث می‌شود که مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده و فضای معنویت و مقاومت را در جامعه ایجاد شود.

الهیان ادامه داد: آقای رئیسی یک تفکر است و لازم است که این تفکر در جامعه استمرار داشته باشد که قطعاً با شهادت ایشان و رویش نیروهای جدید، این مسیر استمرار خواهد داشت. این رویش‌ها آینده کشور را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: روحیه جهادی و مردمی ایشان در بین نوجوانان و جوانان تکثیر خواهد شد. باغ کتاب نیز با یادمانی که آماده کرده است، یاد و خاطره ایشان را در اذهان کودکان و جوانان حک می‌کند.

این نماینده سابق مجلس گفت: اقدام باغ کتاب در زنده نگه داشتن یاد آیت الله رئیسی باعث انتقال آرمان‌های ایشان به مخاطبان متنوعی که در این مکان حضور پیدا می کنند، به‌خصوص کودکان و نوجوانان، می‌شود. افراد مختلف با افکار گوناگون، با این آرمان آشنا شده و با آن احساس همراهی کرده و این موضوع باعث افزایش همگرایی اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 856002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha