ادامه بارش‌ها در کشور به تناوب و با شدت و ضعف تا شنبه (۲۶ خرداد) در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های زاگرس و سواحل خزر ادامه دارد.

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز چهارشنبه (۲۳ خرداد) بارش‌ها در در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز همانند روز گذشته ادامه دارد. مناطقی از تهران، اصفهان، قم، شمال غرب کشور، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم بارندگی دارند که با وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق همراه است.»
کبری رفیعی افزود: «در روز پنج‌شنبه (۲۴ خرداد) شمال غرب و بخش‌های از غرب کشور و استان‌هایی مانند تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی و سواحل دریای خزر بارندگی پیش‌بینی می‌شود. بارندگی تا روز با شدت و ضعف ادامه دارد.»
به گفته رفیعی، برای ۵ روز آینده در شرق کشور، امروز چهارشنبه (۲۳ خرداد) در جنوب و جنوب غرب کشور و برای روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید خواهد داشت و در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گردوخاک می‌شود.
آب‌های جنوب کشور و شرق دریای عمان و مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس دو روز آخر هفته مواج و متلاطم است.
تهران نیز در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده را دارد و در برخی مواقع نیز وزش باد در تهران شدید می‌شود. نوسانات دمایی تهران بین ۳۶ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده‌است.

بیشتر بخوانید:
تداوم بارندگی تا پایان هفته | هشدار نارنجی کدام استان‌ ها را در برمی‌ گیرد