ادامه بارش‌ها در کشور به تناوب و با شدت و ضعف تا شنبه (۲۶ خرداد) در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های زاگرس و سواحل خزر ادامه دارد.

باران

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز چهارشنبه (۲۳ خرداد) بارش‌ها در در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز همانند روز گذشته ادامه دارد. مناطقی از تهران، اصفهان، قم، شمال غرب کشور، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هم بارندگی دارند که با وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق همراه است.»
کبری رفیعی افزود: «در روز پنج‌شنبه (۲۴ خرداد) شمال غرب و بخش‌های از غرب کشور و استان‌هایی مانند تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی و سواحل دریای خزر بارندگی پیش‌بینی می‌شود. بارندگی تا روز با شدت و ضعف ادامه دارد.»
به گفته رفیعی، برای ۵ روز آینده در شرق کشور، امروز چهارشنبه (۲۳ خرداد) در جنوب و جنوب غرب کشور و برای روز پنجشنبه (۲۴ خرداد) مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید خواهد داشت و در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گردوخاک می‌شود.
آب‌های جنوب کشور و شرق دریای عمان و مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس دو روز آخر هفته مواج و متلاطم است.
تهران نیز در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده را دارد و در برخی مواقع نیز وزش باد در تهران شدید می‌شود. نوسانات دمایی تهران بین ۳۶ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده‌است.

بیشتر بخوانید:
تداوم بارندگی تا پایان هفته | هشدار نارنجی کدام استان‌ ها را در برمی‌ گیرد

کد خبر 859071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha