فلوریدا: درختی که پس از 19 سال به بار نشسته، تعجب ساکنان محل را بر‌انگیخته است.

این درخت آواکادو نزدیک به 2 دهه قبل همزمان با تولد پسر بزرگ خانواده در حیاط خانه آنها کاشته شد.

اما باوجود مراقبت‌های فراوانی که این خانواده از نهال کاشته شده می‌کردند، این نهال هیچگاه به بار ننشست و میوه نداد.

به این ترتیب آنها از میوه دادن درخت‌شان ناامید شدند و مانند دیگر گیاهان حیاط تنها به آن آب می‌دادند. اما بعد از اینکه پسر خانواده در آزمون ورودی دانشگاه پذیرفته شد، این درخت هم به بار نشست و اعضای این خانه را متعجب کرد. به گفته آنها این یک اتفاق نادر است که در مورد درخت آواکادو به‌وقوع پیوسته است.

شگرد قدیمی برای سرقت

نیویورک: 3 سارق موفق شدند با استفاده از شگردی قدیمی، جواهرات یک جواهرفروشی را به شکل ساده‌ای سرقت کنند. ماجرا از این قرار بود که کارمندان این طلافروشی جواهرات را در یک کیسه بزرگ ریختند و قصد داشتند با خودروی شخصی، کیسه را به فروشگاه دیگری انتقال دهند.

اما کارمندی که کیسه را در دست داشت آن را روی زمین گذاشت تا زباله‌ها را در سطل بریزد و این در حالی بود که کارمند دیگر مراقب کیسه بود. در همین حال یکی از سارقان یک اسکناس 10 دلاری روی زمین انداخت و سارق دیگر به کارمند فروشگاه گفت که پولش روی زمین افتاده است.

به این ترتیب حواس کارمند فروشگاه پرت شد و سارق سوم کیسه جواهرات را با یک کیسه که داخل آن سنگ چیده شده بود، عوض کرد. گفتنی است جواهرات سرقت شده 120 هزار دلار ارزش داشتند.

سارق خواب‌آلود

نیویورک: پسر 26 ساله‌‌ای خودروی قفل نشده‌ای را که روبه‌روی یک فروشگاه پارک بود، سرقت کرد. او که 2 شبانه روز بی‌خوابی کشیده بود، پس از اینکه چند کیلومتر از محل سرقت دور شد، خودرو را در حاشیه خیابان پارک کرد تا چند دقیقه‌ای روی صندلی‌های گرم و نرم آن استراحت کند.

اما این استراحت چند دقیقه‌ای، به خوابی چند ساعته تبدیل شد و ماموران پلیس که گزارش سرقت را دریافت کرده بودند در حال گشت‌زنی، این خودرو را در حاشیه خیابان پیدا کردند. گفتنی است ماموران مجبور شدند شیشه خودرو را بشکنند تا این سارق از خواب سنگین بیدار شود.

این پسر جوان که به شدت خودش را به خاطر خواب بی‌موقع سرزنش می‌کرد، خطاب به خبرنگارانی که در محل جمع شده بودند گفت: دیگر هیچگاه بی‌خوابی نمی‌کشم چون هزینه‌ای که برای آن پرداخت کردم خیلی زیاد بود.

درگیری با ساندویچ

تگزاس: صندوقدار شجاع یک رستوران فست‌فود با استفاده از یک ساندویچ سوسیس مانع سرقت موجودی صندوق توسط یک سارق شد. این صندوقدار میانسال در حال شمارش موجودی صندوق در ساعات پایانی شب بود که سارقی در رستوران را باز کرد و مستقیما به طرف او آمد.

قبل از اینکه صندوقدار فرصت دفاع پیدا کند، این سارق جوان همه پول‌ها را از دست او قاپ زد و پا به فرار گذاشت. اما هنوز از رستوران خارج نشده بود که صندوقدار یک ساندویچ سوسیس را به سمت او پرتاب کرد.

ساندویچ مستقیم به صورت این سارق برخورد کرد و او که تعادلش را از دست داده بود، روی زمین افتاد. در همین حال صندوقدار به ضرب و شتم سارق پرداخت تا ماموران سر رسیدند و او را دستگیر کردند. گفتنی است این صندوقدار انعام خوبی بابت شهامتی که از خود نشان داده از مدیر رستوران دریافت کرده است.