تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزئیات روند پیشرفت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد و از افتتاح پل جهتی میدان فتح تا پاییز امسال خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ هادی حق‌بین درخصوص آخرین وضعیت پروژه ادامه یادگار امام(ره) اظهار کرد: این پروژه شتاب بسیار زیادی گرفته است. مسیر بحرانی ما در زمان‌بندی پروژه یادگار امام، انسداد میدان جی بود که هماهنگی‌ها انجام شد و اسنداد صورت گرفت. با توجه به اینکه با پیمانکار هماهنگ کردیم و آرماتور را نیز تامین کردیم؛ انسداد هم که صورت گرفته و پروژه مطابق با زمان بندی پیش خواهد رفت.

حق‌بین در ادامه تاکید کرد: در بازدیدهای اخیری که با حضور شهردار تهران و معاون مالی شهرداری صورت گرفت، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد. درواقع پشتیبانی بسیار خوبی از این پروژه دارد صورت می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف پروژه بزرگراه یادگار امام کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: معارضینی در مسیر بزرگراه یادگار امام کماکان در منطقه ۹ وجود دارد که تامین اعتبار و نقدینگی انجام و پرداخت شده و پروژه در حال انجام کار است. زمانی که معارضین رفع شوند، می‌توانیم آن بخش را نیز عملیاتی کنیم.

حق‌بین در پایان گفت: میدان فتح یک پل جهتی دارد که خوشبختانه معارض آن رفع شد. پل جهتی B۵ - دسترسی به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی از غرب بزرگراه فتح - که یکی از مهمترین پل هاست و گردش ترافیکی نیز دارد، تا پاییز افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شهر