عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرچم‌های جمهوری اسلامی در عرشه پل ها برداشته شده و به درستی پرچم عزا نصب شده اما بهتر بود حداقل یک پرچم کشور را در کنار پرچم‌های عزاداری نگه می‌داشتیم.

به گزارش همشهری آنلاین؛ ناصر امانی در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشاهدات ما نشان می دهد که همه پرچم های مقدس جمهوری اسلامی از عرشه پل ها جمع آوری شده و حتی یک پرچم هم نیست، اظهار کرد: در گذشته تمام پرچم ها پرچم جمهوری اسلامی بوده که برداشته شده و به درستی پرچم عزا نصب شده اما می توانستند یک پرچم جمهوری اسلامی را همچنان نصب مگه دارند تا این موضوع پیش نیاید که تعارضی و تناقضی بین این دو پرچم وجود دارد. امیدواریم این روند اصلاح شود.

امانی با بیان اینکه ما تماس های زیادی درخصوص اتوبوس های خطوط تندرو داشتیم، تصریح کرد: دستگاه های کارتخوان در ایستگاه ها یا وجود ندارند یا فعالیت نمی کنند. این موضوع در خط میدان راه آهن تا تجریش که یکی از مهمترین خطوط است و بیشترین حجم مسافران را دارد، دیده می شود. امانی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندانی که مقید هستند می گویند شماره حسابی اعلام شود تا مبالغ را پرداخت کنند. راننده ها هم حق دریافت پول نقل را ندارند و مردم نیز پول نقد به همراه ندارند. مدیرعامل سازمان فاوا گفت که این مسئولیت بر عهده آنها نیست و درست است و باید معاونت حمل و نقل و ترافیک امکانات را خریداری و نصب کند.

او افزود: آیا این موضوع در تراز شهرداری تهران که مدعی است هوشمندسازی را توسعه داده، است؟ از شهرداری می خواهیم هرچه سریعتر این دستگاه ها را نصب و مشکل را حل کند.

رئیس شورای شهر تهران هم در این باره با بیان اینکه بر اساس آنچه پرسیدیم گفتند قطعی دستگاه ها نادر است، یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی باید دستگاه ها را نصب کند و گزارش آن را سریعتر تهیه و ارائه کند. هم فاوا و هم شرکت واحد از هم در این مورد گلایه داشتند. ما تذکر کتبی می دهیم که موضوع را حل کنند.

منبع: خبرگزاری شهر