فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی آباد شیراز قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل معالی آباد شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۳ گلدشت به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران مشاهده کردند خانمی جوان ۲۲ ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب نماید که بلافاصله پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: مأموران با آرامش و صحبت و بیان مناسب با همکاری مأموران آتش نشانی و اورژانس، موفق شدند وی را از این اقدام منصرف کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف با نامزدش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان خبره و توانمند فراجا به کلانتری‌های محل سکونت خود مراجعه نمایند، تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

منبع: مهر