سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی معالی آباد شیراز قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

پلیس شیراز

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ اسماعیل زراعتیان با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل معالی آباد شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۳ گلدشت به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران مشاهده کردند خانمی جوان ۲۲ ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب نماید که بلافاصله پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: مأموران با آرامش و صحبت و بیان مناسب با همکاری مأموران آتش نشانی و اورژانس، موفق شدند وی را از این اقدام منصرف کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف با نامزدش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره رایگان از کارشناسان خبره و توانمند فراجا به کلانتری‌های محل سکونت خود مراجعه نمایند، تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

کد خبر 865887
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    به طور کلی در جامعه ما ، نسل نوجوان ها و جوان ها خصوصا دختر ها و البته پسر ها خیلی آسیب پذیر هستند ، آنها تجربه کافی از زندگی ندارند ، تجربه کافی برای رسیدن به خاسته های خود ندارند ، اما بنا به شرایط سنی و هیجانات و غریزه های طبیعی خود دست به تجربیات زیادی میزنند ، ماجراجویی های زیادی میزنند ، که متأسفانه به خاطر نبود زیرساخت فرهنگی مناسب و اجبار به هنجارشکنی گرفتار آسیب های جدی می شوند .