مدیرکل روابط عمومی صداوسیما امروز به عیادت رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان رفت. به گفته حسین قرایی وضعیت جسمانی این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است رو به بهبود است و تا هفته آینده از بیمارستان مرخص می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما که به نمایندگی از پیمان جبلی به دیدار این هنرمند پیشکسوت و ایثارگر رفته بود گفت: پیشکسوتان را سرمایه‌های عالم هنر و تلویزیون می‌دانیم و تلاش می‌کنیم قدردان نعماتی چون آنها باشیم.

وی به وظیفه دانستن پیگیری و تداوم حمایت‌های سازمان در مسیر درمان ایرانمنش هم اشاره کرد و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای این هنرمند جانباز اظهار کرد: رضا ایرانمنش در زمره بازیگران محبوب، ارزشمند و ماندگار تلویزیون و یادآور خاطرات خوشی برای مخاطبان رسانه ملی است.

قرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اطلاعاتی که از کادر درمان دریافت کردیم این هنرمند پیشکسوت هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

رضا ایرانمنش، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی زاده ۸ اردیبهشت سال ۱۳۴۶ در جیرفت است. این هنرمند که بیش از ۶۰ سریال و فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، در آثار نمایشی مختلفی در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به «مردان آنجلس»، «ستایش»، «وفا»، «ترور»، «داستان یک شهر»، «تا صبح» و «مدرسه خورشید» اشاره کرد.

آخرین وضعیت سلامتی رضا ایرانمنش در بیمارستان |‌ فعلا ممنوع‌الملاقات است...