کارگردان آثار حوزه دفاع مقدس و مقاومت همچون «سی و سه روز» و «حماسه مجنون» می گوید حالم زیاد مساعد نیست، پس از بهبود و سلامت وضعیت جسمانی، کار می‌سازم.

جمال شورجه

به گزارش همشهری آنلاین، جمال شورجه که پیشتر نسبت به ساخت اثری درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقبال نشان داده بود، اظهار داشت: حالم که بهتر شود، کارم را خواهم ساخت. اما این روزها حال مساعدی ندارم و توانش را هم ندارم که بتوانم فیلمم را بسازم.

این کارگردان سینما درباره حضور پیشکسوتان و بازگشت دوباره آنها به عرصه‌های هنر به ویژه سینما، تلویزیون و تئاتر، آن را اقدامی شایسته عنوان کرد و اظهار داشت: هر چه پیش آید خیر است. خیلی کار خوبی کردند که مسیر بازگشت دوباره پیشکسوتان به عرصه‌های مختلف هنر را باز کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فکر می‌کنند هنرمندان ما فقط سلبریتی‌ها و چهره‌ها هستند در حالی که هنرمندان اصلی ما همین مردم هستند. عرصه فرهنگ و هنر کشور، پیشکسوتان بسیاری را به جامعه تحویل داده که باید قدردان همه آنها بود و کارهای خوبی در حمایت از این عزیزان در «دولت مردمی» انجام شد و انتظار می‌رود این حمایت‌ها استمرار داشته باشد.

شورجه گفت: دولت سیزدهم و خود رئیس جمهور شهید حمایت‌های زیادی از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان داشتند که امیدواریم دولت چهاردهم دنبال‌کننده این مسیر باشد تا دوباره شاهد شکوفایی و بازگشت رونق به هنر در عرصه‌های مختلف آن باشیم.

فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی (ع)» را مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر (ع)» نوشته است که بعد از درگذشت او، جمال شورجه مسئولیت ادامه کار او و کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» بر عهده گرفت، اما به دلیل بیماری که برای شورجه هم در ادامه این مسیر به وجود آمد، قرار شد کارگردانی جدید مسئولیت کار را بر عهده گیرد و در نهایت ابراهیم حاتمی‌کیا انتخاب شد.

جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر 866044
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    2 0
    انشاالله خداوند متعال به ایشان سلامتی عنایت فرماید.