آذری جهرمی در یادداشتی نوشت: مسوولیتی در کابینه جدید نخواهم پذیرفت. معتقدم باید با مردم صادق بود و نباید با بازی با کلمات از وعده ای که داده شده عدول کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در یادداشتی تلگرامی که بخش هایی ازآن را در توئیتر هم منتشر کرد، نوشت: انتخابات به سرانجام رسید و ملت ایران و نظام اسلامی سرافراز شدند. مقدماتی بر آشتی مجدد مردم با حق و حقوقشان فراهم شد. امیدوارم این سرمایه قدر دانسته شود و حفظ شود.

همانطوری که از ابتدای آغاز تبلیغات انتخابات نوشته بودم، امروز که کار انتخابات به سرانجام رسید، مسوولیتی در کابینه جدید نخواهم پذیرفت. معتقدم باید با مردم صادق بود و نباید با بازی با کلمات از وعده ای که داده شده عدول کرد؛ نیاز است نفسهای تازه در روح دولت چهاردهم دمیده شود. چهره های تکراری برای مردم ملالت آورند.

باید تمرکز کنم بر اتمام پایان نامه نیمه تمامم و ادامه تحصیل در مقطع دکترا، این برنامه قبلی من برای زندگی بود که همان را پیگیری خواهم کرد.

برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت دارم. او الان امید جمع زیادی از مردم است و با پایمردی، صداقت و پاکدستی و شجاعتی که دارد، ان شالله در تمشیت امور اجرایی کشور هم خواهد درخشید.

همچنان با بضاعت کمی که دارم و با همه توان از او و راهش حمایت خواهم کرد تا با اقدامات ایشان، همه باهم به زندگی برگردیم…

منبع: تسنیم