رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ایام انتخابات دشمنان تهدیدات زیادی کردند و هرچه تلاش و ابزار و امکان داشتند در خرابکاری و حمله به زیرساختهای ارتباطی و رسانه‌ای و برق و تلاش عمده برای کاهش مشارکت انجام داند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش ملی پدافند شیمیایی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک به ملت عزیز ایران و انتخاب رئیس جمهور با مشارکت خوب در انتخابات، شکست دشمنان که به دنبال تحریم انتخابات و کاهش مشارکت و تهدیداتی از این زمینه بودند را شاهد بودیم.

سردار جلالی ادامه داد: در ایام انتخابات دشمنان تهدیدات زیادی کردند و هرچه تلاش و ابزار و امکان داشتند در خرابکاری و حمله به زیرساختهای ارتباطی و رسانه‌ای و برق و تلاش عمده برای کاهش مشارکت انجام داند اما علی رغم همه آنها حضور نسبتا خوبی در مشارکت داشتیم.

وی تاکید کرد: مشارکت ۵۰ درصدی و در مجموع حدود ۵۵ میلیون نفر ظرف دو هفته پای صندوق‌های رای آمدند و برای کشورشان احساس مسئولیت کردند و رای دادند و رئیس جمهور منتخب را با مشارکت نسبی خوبی برای کشور انتخاب کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ضمن پیروزی ملت برای این انتخابات، شکست خفت بار برای همه کسایی که دنبال کاهش مشروعیت و شکست کشور در انتخابات و سلب مشروعیت نظام در انتخابات بودند را شاهد هستیم.

منبع: تسنیم