رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ایام انتخابات دشمنان تهدیدات زیادی کردند و هرچه تلاش و ابزار و امکان داشتند در خرابکاری و حمله به زیرساختهای ارتباطی و رسانه‌ای و برق و تلاش عمده برای کاهش مشارکت انجام داند.

سردار جلالی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش ملی پدافند شیمیایی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تبریک به ملت عزیز ایران و انتخاب رئیس جمهور با مشارکت خوب در انتخابات، شکست دشمنان که به دنبال تحریم انتخابات و کاهش مشارکت و تهدیداتی از این زمینه بودند را شاهد بودیم.

سردار جلالی ادامه داد: در ایام انتخابات دشمنان تهدیدات زیادی کردند و هرچه تلاش و ابزار و امکان داشتند در خرابکاری و حمله به زیرساختهای ارتباطی و رسانه‌ای و برق و تلاش عمده برای کاهش مشارکت انجام داند اما علی رغم همه آنها حضور نسبتا خوبی در مشارکت داشتیم.

وی تاکید کرد: مشارکت ۵۰ درصدی و در مجموع حدود ۵۵ میلیون نفر ظرف دو هفته پای صندوق‌های رای آمدند و برای کشورشان احساس مسئولیت کردند و رای دادند و رئیس جمهور منتخب را با مشارکت نسبی خوبی برای کشور انتخاب کردند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در ضمن پیروزی ملت برای این انتخابات، شکست خفت بار برای همه کسایی که دنبال کاهش مشروعیت و شکست کشور در انتخابات و سلب مشروعیت نظام در انتخابات بودند را شاهد هستیم.

کد خبر 866115
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha