در نامه محسن حاجی میرزایی، که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، به دبیران کل احزاب اصلاح طلب آمده است: در ترکیب کابینه تلاش برای ملی و فراگیر و توافق سازنده‌تر دولت، کاهش میانگین سنی کابینه و حضور زنان و نمایندگان متنوع‌ترین از جامعه مکسر ایران مورد توجه است.

به گزارش همشهری آنلاین در نامه محسن حاجی میرزایی، که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، به دبیران کل احزاب اصلاح طلب آمده است: دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب با صلاحیت‌ترین همکاران در دولت چهاردهم (اعم از وزرا، معاونان و روسای سازمان‌های بزرگ دولت) به مشورت و مشارکت انجمن‌ها و نهادهای علمی و تخصصی، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب باور دارد.

به همین منظور ساز و کار شفافی تعیین شده که با مشارکت نمایندگان این نهادها و بر اساس شاخص‌های تعیین شده تواناترین اعضای کابینه پیشنهاد و انتخاب شود.

در ترکیب کابینه تلاش برای ملی و فراگیر و توافق سازنده‌تر دولت، کاهش میانگین سنی کابینه و حضور زنان و نمایندگان متنوع‌ترین از جامعه مکسر ایران مورد توجه است.

سپاسگزار می‌شویم گزینه‌های پیشنهادی نهاد ارزشمندتان برای کابینه را به همراه رزومه، سرفصل اهداف و رویکردهای موردنظر «در حد یک صفحه» تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر به آدرس ایمیل pezeshkian@tbz.med.ac.ir ارسال فرمایید تا در ساز و کار تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرند.