در نامه محسن حاجی میرزایی، که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، به دبیران کل احزاب اصلاح طلب آمده است: در ترکیب کابینه تلاش برای ملی و فراگیر و توافق سازنده‌تر دولت، کاهش میانگین سنی کابینه و حضور زنان و نمایندگان متنوع‌ترین از جامعه مکسر ایران مورد توجه است.

پزشكيان

به گزارش همشهری آنلاین در نامه محسن حاجی میرزایی، که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، به دبیران کل احزاب اصلاح طلب آمده است: دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب با صلاحیت‌ترین همکاران در دولت چهاردهم (اعم از وزرا، معاونان و روسای سازمان‌های بزرگ دولت) به مشورت و مشارکت انجمن‌ها و نهادهای علمی و تخصصی، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب باور دارد.

به همین منظور ساز و کار شفافی تعیین شده که با مشارکت نمایندگان این نهادها و بر اساس شاخص‌های تعیین شده تواناترین اعضای کابینه پیشنهاد و انتخاب شود.

نامه مهم ستاد پزشکیان به اصلاح‌طلب‌ها در خصوص تعیین اعضای کابینه + عکس

در ترکیب کابینه تلاش برای ملی و فراگیر و توافق سازنده‌تر دولت، کاهش میانگین سنی کابینه و حضور زنان و نمایندگان متنوع‌ترین از جامعه مکسر ایران مورد توجه است.

سپاسگزار می‌شویم گزینه‌های پیشنهادی نهاد ارزشمندتان برای کابینه را به همراه رزومه، سرفصل اهداف و رویکردهای موردنظر «در حد یک صفحه» تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر به آدرس ایمیل pezeshkian@tbz.med.ac.ir ارسال فرمایید تا در ساز و کار تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرند.

کد خبر 866327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha