استقلال یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات بود. هرچند هواداران این تیم از شرایط نقل و انتقالاتی تیمشان راضی نیستند، با این وجود این باشگاه با چند ستاره فصل قبل خود تمدید کرده و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با یکی از بازیکنان پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

طی روزهای اخیر استقلال مذاکرات فشرده ای با رامین رضاییان ستاره سابق پرسپولیس انجام داد و شنیده‌ها حاکی از آن است که دو طرف برای عقد قرارداد به توافق هم رسیدند.

انتقالی که اگر انجام شود، رامین را به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل می‌کند و شاهد یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات‌های تاریخ لیگ برتر خواهیم بود. شاید باورش سخت باشد ولی رضاییان تنها پرسپولیسی نیست که باشگاه استقلال با او وارد مذاکره شده است. یکی از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس که حتی با این تیم قرارداد هم دارد، مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و ممکن است یک نقل و انتقال جنجالی دیگر هم داشته باشیم. ماجرا از این قرار است که نکونام دست روی محمد عمری ستاره ریزنقش و تکنیکی پرسپولیس گذاشته و می‌خواهد این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد.

عمری یکی از پدیده‌های فوتبال ایران طی چند سال اخیر بود. بازیکنی که در پرسپولیس شکوفا و توسط یحیی گل‌محمدی به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد. عمری در نیم فصل دوم سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد و یک نیم فصل در این تیم حضور داشت. ستاره جوان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن سربازی باید دوباره به پرسپولیس برگردد ولی هنوز با کسری خدمت عمری موافقت نشده است. ملوانی‌ها معتقدند این بازیکن باید نیم فصل اول سال آینده را هم در این تیم بازی کند و بعد از آن به پرسپولیس برگردد. عمری هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد و بعید است بتواند به این سادگی رضایتنامه‌اش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

محمد احتمالا باز هم باید در نیم فصل نخست برای ملوان بازی کند تا چند ماه باقی مانده از خدمت سربازی‌اش سپری شود. با این حال اگر با کسری خدمت این بازیکن هم موافقت شود، استقلال کار بسیار سختی برای جذب این ستاره خواهد داشت. با این حال صحبت‌های ابتدایی با این بازیکن توسط استقلال انجام شده و یکی از دستیاران نکونام با عمری تماس گرفته است. استقلالی‌ها نمی‌توانند به صورت مستقیم با خود باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند. از همین رو برای جذب عمری باید منتظر بمانند که اول این بازیکن تکلیف باقی مانده سربازی‌اش را مشخص کند و سپس برای جدایی رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد.

منبع: خبرورزشی