سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری، اختلاف بین شهردار و اعضا به نفع مردم نیست، گفت: باید اختلافات را کنار بگذاریم و محور اصلی را در نظر بگیریم تا کارها به نتیجه برسد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با اعضای شورای اول در سال ۱۳۷۹، اظهار کرد: اگر این بیانات مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است اتفاقات شورای اول برای هر شورای دیگری پیش بیاید.

وی افزود: براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، این نمایندگان هستند که می توانند ایمان مردم را مستحکم کنند و اگر بین اعضای شورا و شهردار گرفتاری های گوناگون وجود داشته باشد اجازه نخواهد داد که بتوانیم کار کنیم.

نادعلی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری، اختلاف بین شهردار و اعضا به نفع مردم نیست، یادآور شد: باید اختلافات را کنار بگذاریم و محور اصلی را در نظر بگیریم تا کارها به نتیجه برسد.

وی با اعلام اینکه در دهه اول محرم سازمان زیباسازی اتفاق خوبی را رقم زد، تصریح کرد: انتخاب شعار محرم امسال تحت عنوان «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» و استفاده از خط نستعلیق برای این موضوع و هنر شاعران معاصر، اتفاق خوبی بود.

منبع: خبرگزاری شهر