سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

از جمله فعالیت‌های قابل توجه شهردار تهران، در بخش حمل‌ونقل و شهری است. خرید اتوبوس‌ها و ون‌های برقی از داخل و خارج نمونه‌ای از این فعالیت‌های قابل تحسین است.

سراج

به گزارش همشهری آنلاین، محمد سراج؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روزنامه همشهری نوشت، فرصتی شد تا مهمان شهرداری تهران باشیم و از نزدیک در جریان فعالیت‌های پروژه‌ها قرار بگیریم. مدیریت شهری جدید یک مجموعه فعال، جامع، همه‌جانبه‌نگر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و خدماتی است. کارهای اجرایی در همه بخش‌ها قابل تقدیر و تحسین است.

در همه حوزه‌ها احساس مسئولیت داشته و کار کرده است. عملکردش چه در بخش مربوط به درآمدی و چه فعالیت‌ها قابل تحسین و تقدیر است و از مدیریت شهری جدید به همین دلیل تشکر می‌کنیم. از جمله فعالیت‌های قابل توجه، در بخش حمل‌ونقل و شهری است. خرید اتوبوس‌ها و ون‌های برقی از داخل و خارج نمونه‌ای از این فعالیت‌های قابل تحسین است.

ضمن اینکه با برنامه‌ریزی شهرداری تهران تکنولوژی تولید اتوبوس و ون به تهران می‌آید. در زمینه مترو نیز این پروژه با قدرت در حال انجام است و تعداد ایستگاه‌های ایجادشده و احداث خطوط را می‌توان نمودی از این موفقیت‌ها دانست. خرید واگن هم برای تقویت مترو قابل تقدیر است.

از دیگر کارهای ارزشمند را می‌توان در حوزه فضای سبز، خدمات اجتماعی و فرهنگی دانست. در واقع باید از این دوره مدیریت شهری تشکر کرد و از دوستان شورای شهر می‌خواهم که واقع‌بین باشند؛ از نزدیک پروژه‌ها را رصد کنند، با حوصله کار انجام شده را تقویت کنند تا مردم به زندگی در شهر امیدوار شوند.
شهرداری در این دوره کارهای قابل تحسینی انجام داده است؛ البته به این معنی نیست که ایراداتش گفته نشود بلکه باید بدون منیت کارهایش را ببینیم و در صورت لزوم نقد کنیم.

کد خبر 868797
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha