نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سازش در مقابل جریان‌های انحرافی به خاطر رضایت عده‌ای، پذیرفته نیست و در این زمینه از هیچ نبردی نباید روی‌گردان باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز سه‌شنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم در مشهد افزود: با کمال تاسف برخی از روحانیت انقلابی کشور، امروز در جریانات سیاسی و قدرتی که پیش می‌آید به‌ جای اینکه آماده مبارزه بیشتر شوند، سخن از سازش و گفت وگو می‌زنند و این فکر مخالف خدمت به امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: اگر شما وقف امام زمان (عج) شدید، دیگر نباید به ظرفیت‌ها و مسائل دنیوی توجه داشته باشید زیرا شما با تمام آثار وجودی و ظرفیت‌های خود وقف آن حضرت شده‌اید، این معنای درست وقف و بسیج است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: در زندگی باید در مقابل هر جریانی که کوچک‌ترین زاویه را با وجود امام زمان (عج) و یا حجت آن حضرت دارد، با تمام قدرت بایستیم، نه اینکه به فکر سازش و گفت وگو با آن‌ها باشیم.

وی داشتن هماهنگی بین دستگاه‌های حکومتی را ضرورت اداره صحیح کشور دانست و افزود: این امر اقتضا می‌کند تا تمامی دستگاه‌های حکومتی با یکدیگر هماهنگ و یکپارچه عمل کنند اما باید بدانیم ما طلبه هستیم، پاسدار دین خدا، ارزش‌های انقلاب و مبانی فکری دینی و اعتقادی که متعلق به وجود اقدس بقیه‌الله (عج) است.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: ما باید در مواضع فهم دینی چه در فقه و چه در عمل محکم و سخت بایستیم بدون اینکه از مواضع خود کوتاه بیاییم و مصلحت اندیشانه برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنده به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی هیچ مقام رسمی و حکومتی ندارم، بیان کرد: بنده تنها هماهنگی امور بین اولیا و مسئولین استان را بر اساس نظرات رهبری انجام می‌دهم.

منبع: ایرنا