نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همیشه در عرصه‌های تکنولوژی و فناوری، سیاسی و بین‌المللی روبه‌پیشرفت و آبادانی حرکت کردیم و در هیچ نقطه‌ای به عقب بازنگشتیم که این مسئله برای کشور اقتدار خارجی فراهم کرده است.

علم‌الهدی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در دیدار با اعضای قرارگاه خاتم‌الانبیا در مشهد با اشاره به توجه جهانیان به امور و مدیریت مسائل داخلی کشور، اظهار کرد: پیشرفتهای کشور و اقتدار ایران باعث شده است جهانیان روی مسائل و حرکات داخلی کشور ما نیز حساس شوند و ببینند کشور چگونه مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران در معادلات سیاسی جهان نقش پررنگ و تأثیرگذاری دارد، اضافه کرد: آمریکا و غرب چندین سال است که جنگ روانی شرق و غرب را مطرح کرده اند تا بتوانند سلطه غرب را حفظ کنند اما می‌بینید که در جنگ‌های اخیر مانند اوکراین خسارت و ضربه بسیاری خورده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنان و گلایه‌هایی که بعضی افراد در فضای مجازی نسبت به وضعیت کشور بیان می‌کنند، بیان کرد: امکان دارد بعضی از این سخنان و اشکالات صحیح باشد اما گفتن آن‌ها در این بستر با توجه به اقتدار خارجی کشور و توجه جهانیان به امور داخلی ایران ضرورتی ندارد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا و بعضی از دستگاه‌های فناوری کشور سطح اقتدار بیرونی و خارجی کشور را افزایش داده است، گفت: امروز امتیاز این قرارگاه نسبت به سایر دستگاه‌های تولیدی و خدماتی کشور وابستگی به سپاه است که نشان می‌دهد این تشکیلات صرفاً اقتصادی نیست بلکه جریانی است که محور اقتدار نظام بوده و خدمات آن در مسیر توسعه و رشد انقلاب و نظام است.

وی بیان کرد: اقداماتی که در قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام شده بدون کمک سایر دستگاه‌های اجرای و خارج از کشور بوده است درحالی‌که کشورهای ثروتمند منطقه تنها با کمک دولت‌های خارجی توانستند اقداماتی همچون اقدامات شما را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره مجاهدتهای مدافعان حرم، گفت: فعالیت شما در کنار این مجاهدتها اقتدار انقلاب ما را در منطقه و جهان نشان می‌دهد به شکلی که سایر کشورها از آن تأثیر پذیرفتند؛ بنابراین وجود قرارگاه خاتم‌الانبیا در سپاه یک اقتدار ملی و انقلابی است.

کد خبر 870261
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی کرمیان IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 0
    پیشرفتی که عده کثیری ازهم وطنانمان رادربورس بی خانمان وآواره کرده چه سودی دارد؟!!! گول دولت روحانی راخوردیم وارد بورس شدیم وگول وعده های دولت سیزدهم راخوردیم و دربورس ماندیم و طی این سه سال ،اعصاب وروان وارزش واعتقاد وداراییمان راازدست دادیم ایران بهشت هم بشودبرای مال باختگان بورس جهنمی سوزان است