خوان کارلوس گاریدو در تمرینات اخیر پرسپولیس بارها به تمجید از براجعه و ملاپور پرداخته و روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، رسم و عادت خوان کارلوس گاریدو این است که بازیکن جدید بعد از حضور در تمرین باید دو سه روز را کنار زمین بدود تا بدنش آماده انجام کارهای گروهی و تاکتیکی شود. این اتفاق برای علی علیپور و فرشاد احمدزاده رخ داد و آنها بعد از امضای قرارداد و حضور در تمرین، مدتی را هوازی کار کردند تا بدن‌های‌شان به سایر بازیکنان برسد.

در مورد یعقوب براجعه و عرفان ملاپور اما ماجرا متفاوت بود. براجعه که عضو تیم جوانان ایران است و ملاپور هم فصل قبل برای آریو اسلامشهر در لیگ یک به میدان رفت، به محض ورود به تمرین پرسپولیس مورد توجه گاریدو قرار گرفتند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس وقتی این دو بازیکن را دید به تمجید از بدن‌های آماده آنها پرداخت و خیلی زود از وجودشان در کارهای تاکتیکی استفاده کرد.

بازیکنان باتجربه پرسپولیس معتقدند این دو بازیکن که حسابی مورد اعتماد گاریدو قرار گرفته‌اند، این فصل و در خیلی از مسابقات در زمین حضور خواهند داشت. پیش‌بینی آنها این است که وقتی گاریدو به براجعه و ملاپور اینقدر بها داده، قطعاً از وجودشان در برخی بازی‌های پرسپولیس سود خواهد برد؛ حداقل به عنوان بازیکن تعویضی و برای مدتی کوتاه.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شد.

منبع: ایرنا