امید حامدی‌فر که اخراج نشدنش سوژه دعواهای دربی بود بازیکن مازاد استقلال شد و به گل‌گهر پیوست

همشهری آنلاین- امید حامدی‌فر، بازیکنی که طی دوران حضور در استقلال بیشتر از متن با حاشیه‌ها درگیر بود بالاخره این تیم را ترک کرد و از جمع آبی‌پوشان رفت. هافبک 24ساله‌ای که مهم‌ترین یادگارش طی دوران حضور در استقلال مصدوم کردن کوین یامگا بود حالا قرار است در گل‌گهر سیرجان مسیر ورزشی‌اش را دنبال کند.

حامدی‌فر سال1401 به استقلال پیوست و طی 2فصل حضور در این تیم مجموعا 32بازی در لیگ و 4بازی در جام‌حذفی برای این تیم انجام داد. او در فصل اول حضورش در تهران فقط یک بازی فیکس بود و کلا 209دقیقه بیشتر بازی نکرد. در فصل بعدی که ماجراهای سقف بودجه و... در لیگ برتر پیش آمد، حامدی‌فر هم یکی از بازیکنانی بود که با قراردادی عجیب و ارزان‌قیمت در این تیم ماند تا بعدا قراردادش اصلاح شود. بازیکن سابق نفت آبادان بابن همین اصلاح قرارداد به مشکلات ریز و درشتی برخورد و در مقطعی از فصل این موضوع تمرکز او را گرفته بود. با این وجود با توجه به نفراتی که نکونام در اختیار داشت در فصل دوم بازی‌های زیادی به حامدی‌فر رسید و او در لیگ بیست‌وسوم 8بار در ترکیب اصلی و 14بار به عنوان بازیکن جانشین برای استقلال بازی کرد. دقایق بازی او این بار به 976دقیقه رسید و یک پاس گل و یک بار انتخاب به عنوان برترین بازیکن میدان هم در کارنامه‌اش به ثبت رسید.

حامدی‌فر با این کارنامه در سایت متریکا نمره 7.05 را به دست آورد که پانزدهمین نمره استقلالی‌ها بود و 14آبی‌پوش را بالاتراز او قرار می‌داد. این هافبک دفاعی که با بی‌احتیاطی خاصی به حریفانش حمله می‌کرد علاوه بر مصدومیت چشم کوین یامگا یک خاطره دیگر هم از خودش به جا گذاشته است؛ خطای شدید در دربی تهران روی پای شهاب زاهدی که تا مدت‌ها سوژه دعوای سرخابی‌ها بود و خیلی‌ها معتقد بودند او باید کارت قرمز مستقیم را از داور می‌گرفت.