مدیر یک موقوفه هنگام ورود به پارکینگ با مرد مسلحی روبه‌رو شد که به وی شلیک کرد و جانش را گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه هولناک ساعت حدود ساعت ۸:۳۰ صبح روز گذشته در ساختمان دفتری موقوفه «عادل شاهی» و هنگامی رخ داد که مدیر موقوفه وارد پارکینگ شد تا به اتاق محل کارش برود، اما در یک لحظه جوان نقابداری که از قبل درون پارکینگ مخفی شده بود، از مخفیگاهش بیرون آمد و با شلیک ۳ گلوله مدیر مذکور را نقش بر زمین کرد.

همزمان با صدای شلیک، کارمندان دفتر موقوفه از اتاق‌ها خارج شدند و با مشاهده این صحنه تکان‌دهنده با نیروهای امدادی تماس گرفتند اما مدیر موقوفه که جعفر جعفرزاده دانشور نام داشت، بر اثر اصابت گلوله‌ها جان خود را از دست داده بود.

طولی نکشید که با گزارش ماجرای این جنایت به قاضی ویژه قتل عمد مشهد تحقیقات گسترده‌ای با حضور قاضی دکتر صادق صفری در ساختمان محل وقوع حادثه واقع در بزرگراه شهید کلانتری آغاز و مشخص شد که پیرمرد ۷۷ ساله با شلیک از سلاح کلت کمری به قتل رسیده است.

با توجه به اهمیت موضوع، گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی مشهد با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که ضارب مسلح برق پارکینگ را قطع و از دستکش هنگام شلیک استفاده کرده است. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.