مرد ۴۵ ساله‌ای که همسر و خواهرزنش را با ضربات چماق به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، در مخفیگاهش دستگیر شد و راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

قتل - خونریزی - خون

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: «ساعت حدود ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه گذشته (۹ مرداد) مردی با ماموران پاسگاه انتظامی رادکان در یکی از روستاهای اطراف چناران تماس گرفت و مدعی شد که همسرش او را تهدید می‌کند و با هم اختلاف دارند.

دقایقی بعد نیروهای انتظامی برحسب وظیفه ذاتی پلیس عازم روستای خریج شدند و زوج مذکور را راهنمایی کردند که برای اختلافات خانوادگی به طور قانونی عمل کنند و با مشورت‌های تخصصی مراکز مشاوره‌ای یا کمک از بزرگترها و افراد مورد اعتماد مشکلات خانوادگی خود را پیگیری کنند. در همین حال ماموران پیشنهاد کردند مرد ۴۵ ساله نیز برای مدت کوتاهی از منزل خارج شود تا عصبانیت و خشم‌ خانوادگی کاهش یابد، اما صبح همان روز پسربچه ۱۴ ساله‌ای با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ وحشتناک دو عمه‌اش در منزل روستایی خبر داد.

با اعلام این گزارش و با دستور سرهنگ علایی (فرمانده انتظامی چناران) بلافاصله گروهی از عوامل انتظامی عازم روستای خریج شدند و با مشاهده صحنه دردناک قتل دو خواهر ۴۸ و ۵۰ ساله بی‌درنگ مراتب را به قاضی لشگری (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب چناران) اطلاع دادند.

با آغاز تحقیقات در حضور مقام قضاییمشخص شد دو خواهر مذکور با ضربات چوب و به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. بنابراین ماجرا به طور ویژه مورد کنکاش‌های تخصصی قرار گرفت. ادامه بررسی‌های پلیس با توجه به اختلافات شدید خانوادگی مردی که اوایل بامداد با نیروهای انتظامی تماس گرفته بود، به سرنخ‌هایی رسید که فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت و با اظهارات نوجوان ۱۴ ساله دیگر تردیدی باقی نماند که «حسن-م» بعد از قتل همسر و خواهرزنش متواری شده است.

با توجه به اهمیت موضوع، ردیابی‌های اطلاعاتی به گروه زبده‌ای از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ محمد همتی (رئیس اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی)سپرده شد و بدین ترتیب کارآگاهان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اطلاعاتی به ردزنی متهم فراری پرداختند و مخفیگاه وی را در یکی از مسافرخانه‌های اطراف بولوار طبرسی جنوبی شناسایی کردند.

قتل فجیع یک زن و خواهرش به خاطر بدبینی شوهر | پای باجناق در میان بود + عکس قاتل

طولی نکشید کارآگاهان در یک عملیات هماهنگ و ضربتی موفق شدند عامل این ۲ جنایت هولناک را دستگیر کنند و به پلیس آگاهی انتقال دهند که وی پس از اعتراف اولیه، تحویل کارآگاهان اعزامی از پلیس آگاهی چناران شد.»

شب گذشته با انتقال متهم به پلیس آگاهی چناران، بازجویی‌های تخصصی از وی با حضور قاضی لشگری در پلیس آگاهی آغاز شد و متهم به صراحت قتل دو خواهر را پذیرفت. او انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را بدبینی نسبت به همسر و باجناقش ذکر کرد و گفت:آن شب وقتی پلیس مرا راهنمایی کرد که برای چند ساعت منزل را ترک کنم، وسایل شخصیم را جمع کردم و از خانه بیرون آمدم، اما در مسیر دچار وسوسه‌های شیطانی شدم و دوباره در حالی به خانه بازگشتم که همسرم و خواهرش در اتاق خواب بودند. چماق را برداشتم و با ضرباتی که بر سر آن‌ها کوبیدم و هر دو نفر را به قتل رساندم و سپس با خودروهای عبوری به مشهد گریختم.

متهم به قتل ادامه داد: صبح هنگام به خاطر آنکه نگرانی شدیدی داشتم، با پسر نوجوان برادرزنم تماس گرفتم و به او گفتم: من با عمه‌ات دعوا کرده‌ام به خانه او برو و ببین اوضاع چگونه است. او هم دقایقی بعد با من تماس گرفت و گفت هر دو مرده‌اند. این بود که اتاقی را در یک مسافرخانه اجاره کردم تا برای فرار تصمیم بگیرم، اما طولی نکشید که کارآگاهان پلیس آگاهی را بالای سرم دیدم.

درحالی که متهم به قتل ۴۵ ساله با دستور قضایی و برای کشف زوایای پنهان این دو جنایت وحشتناک در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی چناران قرار گرفته بود، وی درباره جزئیات بیشتر این حادثه به سرگرد علی پهلوان (رئیس آگاهی چناران) گفت: حدود ۳ سال قبل همسرم را طلاق دادم و در روستای خریج دوباره ازدواج کردم، اما بدبینی و سوءظن مانند خوره به جانم افتاده بود که همین موضوع به درگیری‌های خانوادگی انجامید.

بررسی‌های بیشتر دراین باره ادامه دارد.

کد خبر 871043
منبع: خراسان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha