فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» ساخته خداداد جلالی در هفت بخش بهترین نویسندگی، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی بهترین بازیگر نقش مرد و بهترین بازیگر نقش زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی فیلم به مرحله نهایی جشنواره عشق آمریکا راه پیدا کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی یوردخانی مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی با اعلام خبر فوق اضافه کرد: با اعلام اسامی نامزدهای جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم «عشق» در امریکا، فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود با نامزدی در چهار بخش: بهترین فیلم خداداد جلالی، بهترین نویسندگی خداداد جلالی، بهترین بازیگری زن سمانه نصری، بهترین بازیگری مرد محمدرضا فروتن، بهترین فیلمبرداری شاهین توفان و بهترین موسیقی متن شاهین تقی‌پور با فیلم‌هایی از سایر کشورهای جهان در این مرحله نهایی رویداد بین‌المللی به رقابت می‌پردازد.

یوردخانی اضافه کرد: این جشنواره در اواخر شهریور ماه سال جاری در اختتامیه که در لس انجلس آمریکا اسامی برگزیده‌های خود را معرفی خواهد نمود و عوامل منتخب این فیلم در سالن اختتامیه این جشنواره حضور خواهند داشت.

روابط عمومی این پروژه سینمایی تصریح کرد: این جشنواره تنها در برخی بخشها آثار سینمایی شرکت کننده را مورد بررسی و رقابت قرار می‌دهد و بخش طراحی لباس از مواردی است که در این جشنواره جایگاه رقابتی ندارد، در صورتی که سمیه سنقری طراح لباس فیلم «زنی با ارابه چوبی» در جشنواره‌های متعدد دیگر مورد تحسین و توجه داوران قرار گرفته و در صورت وجود بخش رقابت طراحی لباس در جشنواره عشق آمریکا قطعا این طراح خوب کشورمان از اقبال خوبی برای انتخاب بهترین طراح لباس جشنواره برخوردار بود.

جشنواره «عشق» با هدف به نمایش گذاشتن فیلم‌هایی که مردم جهان را به لحاظ احساسی و انسانی به هم نزدیک‌تر کند، برگزار می‌شود. در این جشنواره فیلم‌های سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن با موضوعات ارزش خانوادگی، انسانیت، صلح، دوستی، کودکان به رقابت می‌پردازند.
عوامل این فیلم عبارتند از:

منبع: صبا