تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران زمینه برآورده شدن آرزوی ۳۱ کودک کار (پویا شهر) در خیمه یاری که در برج آزادی برپا شده است، فراهم شد.

به گزارش همشهری آنلاین، «خیمه یاری» ویژه برنامه محرمی کودکان کار (پویا شهر) است که در قالب محرم شهر برج آزادی اجرای آن آغاز شده است. چلچراغ آرزوها مهمترین بخش این برنامه است که به همت خیرین زمینه برآورد شدن آرزوی چهل کودک کار پویا شهرها فراهم می شود. به گفته سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در اولین شب اجرای این برنامه آرزوی ۳۱ کودک پویا شهر برآورده شد.

اوبا بیان این که برنامه خیمه یاری تا ۲۳ مرداد ادامه دارد، تاکید کرد: «در این مدت فعالیت هایی چون پویش نذر یاری ( آزادسازی زنان زندانی جرایم غیر عمد)، اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه، برگزاری برنامه چلچراغ آرزوها (برآورده کردن آرزوی کودکان کار و خیابان ) و اهدای کتب درسی به کودکان مدارس پویاشهر توسط خیرین، گروه های جهادی، شهروندان و ... رقم خواهد خورد.»
آن طور که سید محمد نقیب گفته: « دیروز در قالب برنامه چلچراغ آرزوها، آرزوی ۳۱ کودک مدارس پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برآورده شد. همچنین در قالب پویش نذر یاری برای آزادی ۱۴ زندانی زن جرایم غیر عمد نیز مبالغ مورد نظر جمع آوری شد و به زودی مقدمات آزادی آنان از زندان فراهم می شود.»
به گفته سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سفر زیارتی به کربلا، حضور در مدرسه فوتبال، پوشاک ورزشی، توپ فوتبال، کفش اسکیت، عروسک، اسباب بازی، تلفن همراه، هدفون، لپ تاپ، ساعت و ... بخشی از آرزوهای کودکان کار و خیابان بود که توسط خیرین مبالغ برآورده کردن این آرزوها تامین شد. همچنین یکی از خیرین به تنهایی مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی جامعه هدف سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران کمک کرد. شهروندان، خیرین و گروههای جهادی برای مشارکت در این برنامه می توانند از ساعت 19 تا 22 به میدان آزادی مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین