مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

خیمه یاری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در رویداد محرم شهر، میزبان رقابت در راستای تحقق آرزوی کودکان کار و خیابان بود.

خیمه یاری

به گزارش همشهری آنلاین، خیمه یاری هر شب میزبان خیرین است که دست یاری شان را به سوی نیازمندان و ویژه تر کودکان کار و خیابان دراز می کنند. دیشب (۲۰ مرداد) خیرین منطقه ۱۶ در خیمه یاری دور هم جمع شدند و در میان آنها دو برادر با پرداخت ۱۰ میلیون تومان دو چراغ از آرزوی کودکان کار را روشن کردند. آن طور که سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفته: «صابری دبیر مجمع خیرین منطقه ۱۶ هم بخشی از مبلغ آزادی مادر زندانی را تقبل کرد. مهمان دیگری خیر محله جوادیه بود که ۲۵۰ پک لوزام التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان تقدیم کودکان کار منطقه ۱۶ کرد.»

فروش تابلو از طریق مزایده، هدیه ۵ میلیون تومان برای آزادی مادران زندانی، هزینه بدهی ۸۰ میلیون تومانی مادر زندانی، خرید یخچال برای خانواده نیازمند، خرید تبلت، پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان با نیت آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد، کمک برای تهیه جهیزیه و ... تنها بخشی از سخاوت خیرین منطقه ۱۶ بود که در خیمه یاری رقم خورد.

کد خبر 873388
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha