رویداد «خانواده مانا» به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و با حضورخانواده‌های فعال، مشارکت جو و موثر پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، رویداد «خانواده مانا» یکی از زیرمجموعه های «تهران خانواده» است که با هدف روابط موثر بین «خانواده و شهر» و «شهر و خانواده» برگزارمی‌شود. به گفته مریم اردبیلی مدیر کل اداره امور زنان و خانواده شهرداری تهران در این رویداد از دریچه نگاهِ خانواده به صورت یک واحد کل به شهر و مسائل مرتبط با آن نگاه می‌شود؛ او ادامه داد: « با رویکردی خانواده محور، مسائل و چالش‌هایی از شهر را به کمک خانواده‌ها و از دیدگاه آنها شناسایی و گروه‌های شهروندی و یا خانوادگی را به تأمل و تفکر در خصوص این مسائل دعوت می کنیم تا با ارائه راه‌حل‌ها و ایده‌های راهگشا برای معضل یا چالش شناسایی شده گام های موثری برداشته ‌شود.»

به گفته اردبیلی این فرآیند درصدد است شرایطی را فراهم کند تا شرکت‌کنندگان با اشتراک دانسته‌های یکدیگر و تحت هدایت اساتید، آگاهی، دانش و تجربیات یکدیگر را ارتقاء داده و کنش‌های اثربخشی را در شهر تعریف و اجرا کنند. خانواده‌های علاقمند می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۳ مردادماه برای ثبت نام در رویداد خانواده مانا به آدرس زیر https://survey.porsline.ir/s/RXlJbLNt مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین