بازیکن سابق سرخابی گفت: استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بسته می‌شوند، بازیکنان تأثیرگذاری به دو تیم اضافه شدند و از سپاهان بازیکنان کلیدی گرفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، میثم بائو، درباره عملکرد تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: هر دو تیم یارگیری خوبی داشتند و مهره‌های بسیار خوبی جذب کردند. بازیکنان تأثیرگذاری به دو تیم اضافه شدند و از سپاهان بازیکنان کلیدی گرفتند. شرایط برای هر دو تیم خوب است، فصل قبل هم استقلال تیم پر مهره‌ای داشت که توانست تا هفته آخر مدعی باشد ولی دیدگاه این بود که بهترین یارگیری نشده است. طبیعی است که استقلال و پرسپولیس مدعی باشد و یارگیری قوی کنند.

وی در مورد اینکه جواد نکونام می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند، گفت: استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بسته می‌شوند. رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده بازیکنان کلیدی سپاهان بودند که جذب این دو تیم شده‌اند. مهره‌های دیگری هم اضافه شده‌اند، نکونام دومین فصل سرمربیگری‌اش را پیش رو دارد و بهانه‌ای برای قهرمان نشدن با استقلال ندارد. در طرف دیگر هم پرسپولیس در بحث مدیریتی عملکرد بسیار خوبی داشته، این جور نیست که سرمربی این تیم به خاطر نداشتن شناخت از فوتبال ایران نتواند تیمش را مدعی قهرمانی نگه دارد. بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند، از جمله گلر خارجی که به تیم اضافه شده است، علی علیپور و فرشاد احمدزاده تجربه قهرمانی با این تیم را دارند. بازیکنانی در تیم نیستند که همانند هندوانه دربسته باشند، خارجی‌های جدید هم مورد اعتماد سرمربی هستند و خارجی‌های مانده در تیم هم در قهرمانی فصل قبل مؤثر بودند، پس سرمربی تیم با اتکا به نفرات خوب خود در کسب نتیجه به مشکل چندانی نمی‌خورد.

بازیکن سابق سرخابی درباره تیم‌های تراکتور و سپاهان که می‌توانند مدعی جدی قهرمانی باشند، عنوان کرد: تراکتور در یارگیری عملکرد خیلی خوبی داشته و مسئله مهم مدیریت بازیکنان این تیم است. نمی‌توان گفت تراکتور ستاره گرفته است ولی همین بازیکنان هم نیاز به مدیریت دارند و در صورتی که این کار به درستی اجرایی شود، قطعاً نتیجه می‌گیرند. اگر موفق به مدیریت نشوند کار سخت خواهد شد. سپاهان ثبات دارد و همیشه مدعی قهرمانی است. یکی از مدعیان خواهد بود و سیستم باشگاه‌داری آن متفاوت با سایر باشگاه‌های شهرستانی است. حتماً در این فصل هم سپاهان مدعی قهرمانی است و یکی از رتبه‌های بالای جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

وی درباره اینکه رضا حدادیان مالک نساجی مازندران اعلام کرد با توجه به مشکلات مالی دیگر تیم‌داری نمی‌کند و در نهایت پذیرفت تا در این فصل هم تیمداری کند، تصریح کرد: امکان ندارید که تیمداری نکرد وقتی با این همه بازیکن قرارداد بسته شده است. مگر می‌شود قراردادها را ثبت کرد و به بازیکنان پول داد، بعد تیمداری نکرد؟ نساجی با توجه به مدیریتی که می‌شود نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد. پنج سال است که گزینه سقوط بوده و ان‌شاءالله این فصل نباشد. مردم قائمشهر اگر نساجی هشتم یا نهم شود، جشن می‌گیرند. چون عادت کردند به اینکه گزینه سقوط باشند و در نهایت بمانند. نساجی با شرایط مالی و تماشاچی‌هایی که دارد باید جزء ۶ تیم بالای جدول شود. یکسری مدیریت‌ها در این باشگاه بد انجام می‌شود و باعث شده تا یکی از گزینه‌های سقوط باشد.

منبع: آنا