تیم اینترمیلان با متخصص خریدهای رایگان و به‌صرفه هم قهرمان سری‌آ شد و هم لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حضور جوزپه ماروتا در راس کادر نقل‌وانتقالاتی اینتر از لحاظ مالی به سود باشگاه است. او پایه‌گذار یوونتوسی شد که به‌مدت ۹سال پیاپی به قهرمانی سری‌آ رسید. با آمدن ماروتا به اینترمیلان حالا باشگاه جدید هم قهرمان سری‌آ شده و هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده. او متخصص خریدهای رایگان و به‌صرفه است و اینتر در این پنجره نقل‌وانتقالاتی، بازیکنانی مثل زیلینسکی از ناپولی و مهدی طارمی از پورتو را رایگان جذب کرده. چالهان‌اوغلو و چند بازیکن دیگر هم با همین روش جذب این تیم شده بودند. فعلا از خریدهای دیگر خبری نیست اما خواکین کوریا از قرارداد قرضی‌اش از مارسی برگشته تا ترافیک خط حمله اینتر بیشتر شود.

- آرناتوویچ اتریشی نمی‌خواهد از اینتر برود و قصد دارد در ۳۵سالگی بماند و با لائوتارو مارتینس، مارکوس تورام، طارمی و کوریا مبارزه کند. از طرفی، گزارش‌هایی درباره علاقه اینتر به جذب رایگان ممفیس شنیده می‌شود. اگر او جذب شود ترافیک خط حمله را شدیدتر خواهد شد. فعلا ۲-۳هفته‌ای طول می‌کشد تا مصدومیت طارمی خوب شود. طارمی در بازی‌های دوستانه درخشید و ۵گل در ۳بازی زد ولی این مصدومیت می‌تواند حضورش را در ترکیب ثابت عقب بیندازد.

- ۳بازیکن این تیم به نام الکسیس سانچس، سنسی و دیوی کلاسن قراردادشان به پایان رسیده و بدون تیم هستند. البته ترکیب اینترمیلان قوی‌تر از آن است که هواداران این تیم را بابت انفعال در فصل نقل‌وانتقالات نگران کند.

منبع: روزنامه همشهری