معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان ماه جاری، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز -۱۶ مرداد ۱۴۰۳- بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه احداث فاز دوم بزرگراه شهید برجروردی و ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و گلوگاه‌های اجرایی پروژه برگزار شد. در این نشست که باحضور مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار می‌شد، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ تهران، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و همچنین مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران حضور داشتند.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره فعالیت سه شیفت عمرانی در جنوب غرب تهران برای خاتمه یک پروژه سنواتی اظهار کرد: علاوه بر فعالیت سه‌شیفت و بسیج امکانات تخصصی عمرانی، برای خاتمه یک پروژه سنواتی و گره‌گشایی از شهروندان، در پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) متمرکز کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، بلافاصله پس از انسداد میدان جی، یک کارگاه بزرگ عمرانی در شمال این میدان شکل گرفت. بازدید رئیس‌جمهور شهید و وزیر کشور، از پروژه بزرگراه شهید بروجردی، تسهیل‌گر پیشرفت پروژه بود.

حق‌بین با بیان اینکه تصمیمات فرادستگاهی درباره این پروژه بزرگ و ملی بود، خاطرنشان کرد: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان ماه جاری، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر