معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان ماه جاری، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

هادی حق بین

به گزارش همشهری آنلاین، صبح امروز -۱۶ مرداد ۱۴۰۳- بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه احداث فاز دوم بزرگراه شهید برجروردی و ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی و گلوگاه‌های اجرایی پروژه برگزار شد. در این نشست که باحضور مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار می‌شد، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهر تهران، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۱۸ تهران، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و همچنین مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران حضور داشتند.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره فعالیت سه شیفت عمرانی در جنوب غرب تهران برای خاتمه یک پروژه سنواتی اظهار کرد: علاوه بر فعالیت سه‌شیفت و بسیج امکانات تخصصی عمرانی، برای خاتمه یک پروژه سنواتی و گره‌گشایی از شهروندان، در پروژه امتداد غربی بزرگراه یادگار امام (ره) متمرکز کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، بلافاصله پس از انسداد میدان جی، یک کارگاه بزرگ عمرانی در شمال این میدان شکل گرفت. بازدید رئیس‌جمهور شهید و وزیر کشور، از پروژه بزرگراه شهید بروجردی، تسهیل‌گر پیشرفت پروژه بود.

حق‌بین با بیان اینکه تصمیمات فرادستگاهی درباره این پروژه بزرگ و ملی بود، خاطرنشان کرد: در صورت رفع معارضین در بخش جنوبی بزرگراه شهید بروجردی تا پایان ماه جاری، بهره‌برداری از فاز دوم این بزرگراه تا پایان سال میسر می‌شود.

کد خبر 872198
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha