در پی مفقود شدن یک دختربچه در الیگودرز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اعزام ۴ تیم جستجو و پهپاد برای ادامه جستجو خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد قدمی مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان شامگاه جمعه اظهار کرد: ۴ تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست (سگ‌های زنده‌یاب) در عملیات جستجو برای یافتن «آی‌نور نظری» دختربچه ۲ ساله الیگودرزی در محل حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۶ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر به همراه ۳ قلاده سگ زنده‌یاب در روستای ده‌سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حضور دارند و تا پیدا شدن این کودک سایر تیم های انتظامی، بسیج و محلی را یاری می دهند.

قدمی بیان کرد: با گذشت ۲۴ ساعت (تا شب گذشته) هنوز خبر جدیدی به دستمان نرسیده و تلاش برای پیدا کردن این دختر بچه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: امروز (جمعه) نیز پهپاد هلال احمر توسط یکی از داوطلبان این جمعیت به پرواز درآمد و مناطق مختلف را جستجو کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر لرستان گفت: فردا (شنبه) صبح عملیات جستجو با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی ادامه خواهد داشت و نیروهای این جمعیت به همراه بالگرد در عملیات جستجو شرکت خواهند کرد که امید می‌رود به خبرهای امیدبخشی دست یابیم.

پنجشنبه هفته گذشته خانواده‌ای از روستای ده‌سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختربچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

سرپرست فرمانداری الیگودرز از بسیج تمامی امکانات شهرستان و استان برای یافتن این دختربچه ۲ ساله خبر داد و با توجه به نزدیک شدن به ساعات تاریک شدن هوا از مردم خواست همگی در عملیات جستجو دستگاه‌ها را یاری دهند.

منبع: ایرنا