سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش هشمهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین ۲ روز آینده در برخی نقاط فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، برخی نقاط فارس و ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پایان هفته شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.