سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

رگبار باران - طوفان - وزش باد

به گزارش هشمهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین ۲ روز آینده در برخی نقاط فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، برخی نقاط فارس و ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پایان هفته شرق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 873287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha