بهرامی گفت: میانگین سنی وزرای دولت چهاردهم اگر از کابینه پیشنهادی کمتر بود، می‌توانستیم نمره بهتری را به این کابینه دهیم.

محمد بهرامی نماینده بویراحمد و دنا مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار کرد: کلیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم خوب و مثبت بوده و دولت معدل خوبی را دریافت خواهد کرد. هرچند که مجلس نسبت به برخی از افراد پیشنهاد شده نظر مثبتی نخواهد داشت و یا اجماع مجلس برای تایید برخی از آن‌ها سخت خواهد بود.

وی گفت: میانگین سنی وزرای دولت چهاردهم اگر از کابینه پیشنهادی کمتر بود، می‌توانستیم نمره بهتری را به این کابینه دهیم. اما متاسفانه از افراد جوان باسواد و تحصلیکرده در این کابینه کمتر استفاده نشده و می‌توانست کابینه دولت چهاردهم در بهره مندی از جوانان با تجربه بهتر عمل کند.

بهرامی افزود: حضور وزیر زن در دولت لازم است اما به نظر بنده وزارت راه و شهرسازی کار سنگینی بوده و بهتر بود در وزارتخانه دیگری شاهد حضور بانوان باشیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: کابینه پیشنهادی تقریبا به سمت فراجناحی حرکت کرده و شاهد حضور چهره‌های سیاسی مختلف در کابینه دولت مسعود پزشکیان هستیم. به نظر بنده مجلس نیز با اکثریت وزرای پیشنهاد شده موافقت خواهد کرد.