این روزها در گوشه گوشه شهر تهران شاهد اقداماتی هستیم که در راستای بهسازی، بازسازی و نگهداشت شهر توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود. عملکرد این بازوهای اجرایی در محدوده‌های مختلف تنها در راستای تحقق یک هدف انجام می‌شود، آن هم آبادانی هرچه بیشتر پایتخت.

همشهری - سعیده مرادی: اخبار مناطق ۱۲ تا ۲۲ را اینجا بخوانید.

منطقه ۱۲

پس از ۲دهه انتظار در راستای جلوگیری از ورود پسماندهای رستوران‌ها و مغازه‌های بازار به نهرهای سطحی، بازار تهران به فاضلاب شهری متصل شد.

منطقه ۱۳

خیران منطقه و شهرداری با حضور در برنامه خیمه یاری با محوریت آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد، تامین جهیزیه خانواده‌های آسیب‌دیده و...مشارکت کردند.

منطقه ۱۴

طرح ویژه نگه‌داشت و نونواری محله‌ها به‌صورت پهنه‌بندی در منطقه با هدف ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در حال انجام است.

منطقه ۱۵

سومین یادواره شهدای مدافع حرم منطقه در سرای محله کیانشهر شمالی برگزار و از ۳۱ خانواده معظم شهید مدافع حرم تجلیل شد.

منطقه ۱۶

عملیات ساماندهی و بهسازی جداره زیر گذر شماره ۶واقع در خیابان‌های شهید برادران مقدم و متین در راستای بهبود سیمای شهری در حال اجرا است.

منطقه ۱۷

بررسی رفع معارضان تاسیساتی و تامین انشعابات پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه(س) با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه برگزار شد.

منطقه ۱۸

تعداد ۲۰۰ تابلوی جدید مزین به نام شهدای دفاع‌مقدس و مدافعان حرم، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسط شهرداری منطقه در معابر جانمایی شد.

منطقه ۱۹

عملیات ساخت پیاده‌راه و بهسازی آسفالت در خیابان نیایش ناحیه ۲در راستای تردد آسوده و ایمن خودروها و عابران پیاده انجام شد.

منطقه ۲۰

عملیات مرمت و بازسازی کانال سرخه حصار به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر شروع شده است.

منطقه ۲۱

زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک دریا و بوستان بانوان بهسازی و تعویض شد.

منطقه ۲۲

همسطح‌سازی دریچه‌ها در معابر محدوده ناحیه ۳در راستای اجرای طرح ۳۶۰درجه و به‌منظور تامین امنیت شهروندان و تسهیل در تردد به اجرا در آمد.

منبع: روزنامه همشهری