مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

در تشهر هران هر روز شاهد انجام خدماتی هستیم که توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود. خدماتی که نه تنها در راستای رفاه شهروندان بوده، بلکه در نگهداشت شهر و توسعه آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

چشم انداز فضای سبز و ساختمان شهر تهران

همشهری - سعیده مرادی: اخبار مناطق ۱۲ تا ۲۲ را اینجا ببینید.

منطقه ۱۲

خط‌کشی عابرپیاده در ۵محور پرتردد منطقه انجام می‌شود. به‌گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۲این اقدامات به‌منظور ایمن‌سازی، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه و کنترل سرعت خودروها بوده است.

منطقه ۱۳

برای پنجمین سال متوالی و در دهه اول محرم، هیئت‌های محله‌های منطقه هر شب با عنوان «ائتلاف عاشورائیان» در فلکه اطلاعات گردهم آمده و عزاداری می‌کنند. این مراسم از شب اول‌ماه محرم آغاز شده، به‌مدت ۱۱شب برگزار می‌شود و با سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا، مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی همراه است. کارگاه‌های شب شعر عاشورایی با حضور شعرای برجسته محلات نیز در سرای محلات برگزار می‌شود.

منطقه ۱۴

طرح جهادی نگهداشت شهر در ناحیه ۲منطقه ۱۴به اجرا درآمد. نظافت و شست‌وشوی معابر، لایروبی جوی‌ها، رفع سد معبر، تعمیر المان‌های ترافیکی و... از اقدامات انجام شده در این طرح بود.

منطقه ۱۵

۳۰تن خاک و نخاله‌های ساختمانی که تأثیر بسزایی در منظر شهری داشتند از مبادی‌ ورودی و خروجی و معابر اصلی ناحیه ۶منطقه ۱۵جمع‌آوری شدند.

منطقه ۱۶

کارگاه آموزشی نحوه ثبت پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷پلاس با محوریت ثبت پیام‌های شهروندی برای مسئولان و اپراتورهای سامانه نواحی ۶گانه در منطقه ۱۶ برگزار شد.

منطقه ۱۷

با تأکید شهردار منطقه ۱۷و با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه، ویژه‌برنامه‌هایی توسط منطقه با محوریت «تبیین و پیاده‌سازی فرهنگ حسینی در سبک زندگی شهروندان» در دهه اول محرم برگزار می‌شود.

منطقه ۱۸

حدود۱۳هزار تن آسفالت در ۳ماهه ابتدایی امسال در شریان‌های ارتباطی محله‌های خلیج‌فارس و نوروزآباد پخش و توزیع شد.

منطقه ۱۹

دومین مرکز فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی منطقه ۱۹به‌منظور حمایت از کسب‌وکار و ایجاد فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی به‌ویژه در محلات کم‌برخوردار در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

منطقه ۲۰

عملیات تخریب و آزادسازی۳هزار و ۵۰۰مترمربع از اراضی محدوده ناحیه۷ منطقه ۲۰در راستای صیانت از حریم شهر تهران و رفع اثر از ساخت‌وسازهای غیرمجاز انجام شد.

منطقه ۲۱

سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس منطقه بازسازی و تعمیر می‌شود. این اقدام در راستای تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه اجرا می‌شود.

منطقه ۲۲

مسیر شرق به غرب بزرگراه شهیدخرازی با اجرای عملیات نصب مینی‌نیوجرسی ایمن‌سازی‌ شد. هدف از این اقدام، کاهش آمار سوانح، تصادفات و ارتقای سطح ایمنی رانندگان وسایل‌نقلیه بود.

کد خبر 865775
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha