سرانجام پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر از کیت جدید خود رونمایی کرد. این رونمایی درست یک روز پیش از افتتاحیه لیگ برتر صورت گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در فصل‌های گذشته سعی داشته با الهام گرفتن از نام باستانی خود طرح‌هایی از تخت جمشید و نمادهای ایرانی را روی لباس‌های خود بگنجاند.
حالا اما نماد ایرانی پارسه (تخت جمشید) بیش از هر فصلی روی لباس سرخپوشان خودنمایی می‌کند و طرح جالب و متفاوتی را برای این تیم رقم زده است.

با تغییر اسپانسر روی پرسپولیس و حذف رنگ زرد از روی پیراهن سرخپوشان، هارمونی بیشتری روی لباس این تیم شکل گرفته و تنها از رنگ‌های سرخ و سفید استفاده شده که ترکیب خوبی روی لباس به نظر می‌رسد.

سرآستین‌های کیت اول پرسپولیس سفید رنگ است و علاوه بر نمادهای باستانی روی پیراهن، خطوط سفید رنگی نیز پایین پیراهن و شورت ورزشی دیده می‌شود و جوراب‌های پرسپولیس نیز قرمز رنگ است.

پرسپولیس کیت جدید را با طراحی گرافیکی ایرانی با بک گراند تخت جمشید و سرستون‌های پرسپولیس منتشر کرده است و بازیکنانی مثل گولسیانی، پورعلی گنجی، آل‌کثیر، کنعانی و ریگی این پیراهن جدید را برتن کرده‌اند.

پرسپولیس در این خصوص نوشت:"و حالا کیت جدید. برگرفته از تاریخ «پرسپولیس». برای خاطره‌سازی دوباره با ارتش سرخ این شهر."

منبع: ورزش سه