مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

سرانجام پرسپولیس برای فصل بیست و چهارم لیگ برتر از کیت جدید خود رونمایی کرد. این رونمایی درست یک روز پیش از افتتاحیه لیگ برتر صورت گرفته است.

باشگاه پرسولیس - تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در فصل‌های گذشته سعی داشته با الهام گرفتن از نام باستانی خود طرح‌هایی از تخت جمشید و نمادهای ایرانی را روی لباس‌های خود بگنجاند.
حالا اما نماد ایرانی پارسه (تخت جمشید) بیش از هر فصلی روی لباس سرخپوشان خودنمایی می‌کند و طرح جالب و متفاوتی را برای این تیم رقم زده است.

با تغییر اسپانسر روی پرسپولیس و حذف رنگ زرد از روی پیراهن سرخپوشان، هارمونی بیشتری روی لباس این تیم شکل گرفته و تنها از رنگ‌های سرخ و سفید استفاده شده که ترکیب خوبی روی لباس به نظر می‌رسد.

سرآستین‌های کیت اول پرسپولیس سفید رنگ است و علاوه بر نمادهای باستانی روی پیراهن، خطوط سفید رنگی نیز پایین پیراهن و شورت ورزشی دیده می‌شود و جوراب‌های پرسپولیس نیز قرمز رنگ است.

پرسپولیس کیت جدید را با طراحی گرافیکی ایرانی با بک گراند تخت جمشید و سرستون‌های پرسپولیس منتشر کرده است و بازیکنانی مثل گولسیانی، پورعلی گنجی، آل‌کثیر، کنعانی و ریگی این پیراهن جدید را برتن کرده‌اند.

پرسپولیس در این خصوص نوشت:"و حالا کیت جدید. برگرفته از تاریخ «پرسپولیس». برای خاطره‌سازی دوباره با ارتش سرخ این شهر."

رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید | تصاویر

رونمایی از کیت متفاوت پرسپولیس برای فصل جدید | تصاویر

کد خبر 874428
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha