پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، در لیگ بیست و چهارم چهره دگرگون شده‌ای را نسبت به فصل قبل خواهد داشت، چراکه چند ستاره مطرح، این تیم را ترک کرده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه بیست و چهارمین دوره لیگ برتر و از ساعت ١٩:٣٠ میزبان ذوب‌آهن است. با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی و آماده نبودن استادیوم تختی تهران، این دیدار در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود!

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی، در لیگ بیست و چهارم چهره دگرگون شده‌ای را نسبت به فصل قبل خواهد داشت، چراکه چند ستاره مطرح، این تیم را ترک کرده‌اند.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم که در نیمه راه جانشین یحیی گل‌محمدی شد، بعد از قهرمانی با قرمزها از این تیم جدا شد تا خوان کارلوس گاریدو سرمربی مشهور اسپانیایی جانشین وی روی نیمکت پرسپولیس شود.

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، وحدت هنانوف، عبدالکریم حسن و مهدی ترابی مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس بودند که در تابستان از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند.

اگر چه پرسپولیس الکسیس گوندوز، ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور را در تابستان به خدمت گرفت اما این تیم هنوز ترکیب خود را کامل نکرده است. از طرفی آنها امید عالیشاه و اوستون اورنوف را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

الکسیس گوندوز سنگربان الجزایری در این بازی در قفس توری قرمزها خواهد ایستاد و گئورگی گولسیانی به همراه محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرد. وحید امیری با توجه به اینکه جانشین عبدالکریم حسن هنوز جذب نشده با نظر گاریدو در دفاع چپ بازی می‌کند و ایوب العملود در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت.

مسعود ریگی همچون فصل گذشته در پست شش قرار می‌گیرد و سروش رفیعی طراح حملات پرسپولیس است. سعید صادقی و فرشاد احمدزاده نیز دو بال چپ و راست پرسپولیس هستند.

نکته جالب‌تر در خط حمله پرسپولیس است. سرخ‌پوشان بعد از مدت‌ها با حضور علی علیپور و عیسی آل‌کثیر با دو مهاجم هدف بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن:

الکسیس گوندوز - گئورگی گولسیانی - محمدحسین کنعانی زادگان - ایوب العملود- وحید امیری - مسعود ریگی- سروش رفیعی- سعید صادقی- فرشاد احمدزاده - علی علیپور - عیسی آل‌کثیر