پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در شروع فصل کار دشواری دارد.

گاریدو

سرخپوشــان در حالی از امروز برای تداوم مســیر موفق خود در سال‌های گذشته آماده می‌شــوند که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی این تیم در آغاز فصل به دلایل مختلف کار دشــواری دارد. بعضی از ایــن گرفتاری‌ها را مرور کرده‌ایم.

زمین ندارد

می‌دانید که ورزشــگاه آزادی آماده نیســت و پرسپولیس (مثل استقلال) فعال باید در زمین دیگری میزبان رقبا باشــد. ســرخها ورزشگاه اراک رابرگزیدهاند که اگر همهچیزش هم خوب باشــد، باز ۲۸۰کیلومتر با تهران فاصله دارد.

به این ترتیب هر بازی خانگی قرمزها، به یک مســابقه بیرون از خانه تبدیل می‌شود که مکافات خاص خودش را دارد. دوست داشــتیم بدانیم الان گاریدو پیش خودش در مورد لیگ ایران چه فکری می‌کند!؟

مصدومیت اورونوف و عالیشاه

پرسپولیس در تابستان به اندازه کافی ستاره از دست داده و شاید دیگر تحمل غیبت بازیکنان بیشتری را نداشته باشد. با این حال در فاصله بسیار کوتاه تا شروع مسابقات، همچنان تکلیف اوستون اورونوف و امید عالیشاه روشن نیست. اورونوف یک بازیکن بسیار کلیدی برای قرمزها به شمار می‌رود و از مهمترین عوامل مؤثر در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس بود. امید عالیشاه هم شاید بهترین فصل فوتبالش را پشت سر گذاشت. غیبت احتمالی این دو بازیکن در هفته‌های نخســت و درست در زمانی که مربی اســپانیایی نیاز به تثبیت خودش دارد، خبر خوبی نیست.

قرعه سخت

همزمان، قرعه پرســپولیس در شروع فصل هم ساده نیست. قرمزها کار را با ذوب‌آهنی آغاز می‌کنند که فصل گذشته در بازی خانگی موفق به شکست آن نشدند. پس از آن بازی بسیار دشــوار مقابل تراکتور در تبریز در راه است؛ مقابل فوجی از ستاره‌های پرانگیزه کوچ کرده و احتمالا دهها هزار تماشاگر تیم رقیب. ملاقات با فولاد و یحیی گل‌محمدی که شناخت کامل از تیم دارد، گام بعدی است. پس از آن گل‌گهر و نهایتا دربی تهران در هفته پنجم. این قرعه برای مردی که تازه قرار است توانایی‌هایش را به هواداران و منتقدان نشان بدهد، کمی بی‌رحمانه به نظر می‌رسد.

کد خبر 874540
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha