وقتی همسایه‌های زن تازه فوت‌شده به خانه او رفتند که اسکلت پلاستیکی را از باغچه‌اش بیرون بیاورند، تصور نمی‌کردند اسکلت واقعی باشد و راز یک قتل هولناک برملا شود.

به گزارش همشهری آنلاین، از سال‌ها پیش «لی آن سابین»، زن مسنی که در روستای «بدائو»، شهرک «پونتی‌پرید» ولز زندگی می‌کرد، به همسایه‌های خود می‌گفت، او سال‌ها پیش پرستار بوده و اکنون در باغچه خانه‌اش، اسکلتی پلاستیکی پزشکی برای یادگاری از آن دوران دارد.

وقتی این زن مسن در سال ۲۰۱۵ فوت کرد، تمام متعلقاتش در خانه دست‌نخورده باقی مانده بود تا سرانجام همسایه‌ها تصمیم گرفتند فکری برای این وسایل کنند. در این میان «میشله جیمز» برای اینکه سربه‌سر همسایه‌های خود بگذارد، به سراغ آن اسکلت پلاستیکی در باغچه زن مسن رفت و با وحشت متوجه شد، آن اسکلت، پلاستیکی نیست و کاملا واقعی است.

داستان این زن مسن، چنان ترسناک بود که اکنون سوژه مستند شده است. آزمایش‌های DNA نشان داد، اسکلت مربوط به جان، همسر لی آن سابین بوده است. پلیس با شنیدن این خبر، جستجو در زندگی لی را شروع کرد و متوجه شد، لی و همسرش جان، هر دو در استرالیا زندگی و با یکدیگر ازدواج کرده بودند. این زن و شوهر ۵ فرزند داشتند. اما بعدها هر ۵ فرزند را به پرورشگاهی در نیوزیلند سپرده و به بریتانیا بازمی‌گردند.

بررسی‌های جنازه نشان داد که این مرد در دهه ۹۰ میلادی و با ضربه به سر جان باخته است و در تحقیق تماس‌های تلفنی این زن، مشخص شد او در یکی از روزهای سال ۱۹۹۷ بعد از اینکه شوهرش او را عصبانی کرد، با سنگ به سر او ضربه زده و با حالتی عصبی با یکی از دوستانش تماس گرفته بوده است.

شوهر این زن از او به‌دلیل ترک کردن فرزندان‌شان دلخور بوده است و درضمن یکی از فرزندان او، جین سابین به پلیس گفت، «بدون تردید مادرم توانایی کشتن کسی را داشت.»

اکنون مستند زندگی و قتل ترسناک لی آن سابین ساخته و حتی کتابی درباره آن نوشته شده است.

منبع: خبرآنلاین