مرد مسلحی که یک زن آشنا را در بندرعباس ربوده بود، با کمک اظهارات یک شاهد عینی در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم‌ربایی در سه‌راه جهانبار شهرستان بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۳ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، فردی به مأموران پلیس مراجعه و اعلام کرد در مغازه خود مشغول کار بوده که با شنیدن صدای تیراندازی به بیرون مغازه رفته و مشاهده کرده شخصی ناشناس از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که از قبل جلوی مغازه پارک بوده، پیاده شده و با اسلحه به سمت شیشه جلو یک خودرو ام‌وی‌ام تیراندازی کرده و سپس یک خانم را از داخل خودرو ربوده و از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان یادآور شد: با تلاش همه‌جانبه و بررسی‌های میدانی و پلیسی، مشخص شد انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده که با پیگیری و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کمترین زمان ممکن فرد رباینده دستگیر شد و هدف خود را وصول‌ طلب مالی از فرد ربوده‌شده عنوان کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه گروگان آزادشده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: ایران