مرد مسلحی که یک زن آشنا را در بندرعباس ربوده بود، با کمک اظهارات یک شاهد عینی در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

تیراندازی و قتل در پرند

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم‌ربایی در سه‌راه جهانبار شهرستان بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۳ به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، فردی به مأموران پلیس مراجعه و اعلام کرد در مغازه خود مشغول کار بوده که با شنیدن صدای تیراندازی به بیرون مغازه رفته و مشاهده کرده شخصی ناشناس از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که از قبل جلوی مغازه پارک بوده، پیاده شده و با اسلحه به سمت شیشه جلو یک خودرو ام‌وی‌ام تیراندازی کرده و سپس یک خانم را از داخل خودرو ربوده و از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان یادآور شد: با تلاش همه‌جانبه و بررسی‌های میدانی و پلیسی، مشخص شد انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده که با پیگیری و همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کمترین زمان ممکن فرد رباینده دستگیر شد و هدف خود را وصول‌ طلب مالی از فرد ربوده‌شده عنوان کرد.

سردار جاویدان با بیان اینکه گروگان آزادشده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: متهم نیز با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 877558
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    پس تکلیف بدهی اون خانم چی میشه ؟!! یعنی ماست مالی میشه میره پی کارش ؟
  • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷
    0 0
    پدر سوخته را اعدام کنید که این روش باب نشود.