طبق شنیده‌ها سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی یک بازیکن آفریقایی نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد.

به گزارش همشهری آنلاین آرون بوپندزا جدیدترین بازیکنی است که در نقل و انتقالات به پرسپولیس معرفی شده است. این بازیکن ۲۸ ساله اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و برای همین قرمزها راه پر پیچ‌وخمی برای جذب او ندارند. در کارنامه ستاره گابنی سابقه حضور در لیگ‌های امریکا، قطر، ترکیه، عربستان و… دیده می‌شود.

این بازیکن قابلیت بازی در دو پست وینگر راست و مهاجم هدف را دارد و بنابراین می‌تواند کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. بوپندزا چپ پا است و همین هم یک مزیت محسوب می‌شود. طبق شنیده‌ها سرمربی اسپانیایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد.
بوپندزا در مجموع ۳۶ بازی در لیگ ترکیه، ۲۲ گل به‌ثمر رسانده، در لیگ عربستان آمار او ۱۷ بازی و ۱۱ گل است و در مجموع همه بازی‌های باشگاهی، این بازیکن ۷۸ گل و ۱۴ پاس گل را از خود به‌جا گذاشته است. آرون ۳۵ بازی ملی دارد و در عرصه ملی هم بازیکن باسابقه‌ای محسوب می‌شود اما این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 5 میلیون یورو ارزشگذاری شده و همین مسأله کار پرسپولیس را سخت می‌کند. فصل قبل او در تیم سین سیناتی در لیگ حرفه ای امریکا طی 14 بازی فقط دو گل زده و یک پاس گل داده است. این بازیکن در تیم‌های آژاکسیو و بوردو فرانسه بازی کرده اما بهترین عملکردش در ترکیه بوده است.