شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
۰ نفر

مهلت نقل‌وانتقالات فوتبال در اروپا دیشب به پایان رسید. تا ظهر دیروز چند جابه‌جایی‌ انجام شده بود.

نقل و انتقالات

به گزارش همشهری‌آنلاین، توافق انجام شد و ایوان تونی با مبلغ ۴۲میلیون پوند به الاهلی پیوست؛ با قراردادی ۳ساله و حقوق خالص ۱۸میلیون یورو در سال.

الاهلی عربستان با ویکتور اوسیمن هم به توافق رسید. او که ممکن است فصل آینده از اروپا پیشنهاد داشته باشد، بند فسخ کمتر از ۱۰۰میلیون یورو دارد. الاهلی برای جذب این بازیکن ۷۵میلیون یورو به ناپولی خواهد داد. قرارداد او ۴ساله (۲۵ تا ۳۰میلیون یورو در هر فصل) خواهد بود.

الاهلی عربستان نمی‌تواند همزمان قرارداد ایوان تونی و ویکتور اوسیمن را ثبت کند، مگر اینکه یکی از این بازیکنان را به فروش برساند: راجر ایبانیس، ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، ادوارد مندی، گابریل ویگا، مریح دمیرال و فرانک کسیه. هر باشگاه عربستانی، ۸سهمیه بزرگسال خارجی در اختیار دارد.

محمد سیماکان، مدافع ۲۴ساله و فرانسوی لایپزیش با عقد قراردادی ۵ساله به النصر عربستان پیوست. این بازیکن با وجود لینک‌شدن به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، ترجیح داد به النصر برود.

روزنامه سعودی اسپرت عربستان مدعی شد که سران باشگاه الهلال با نظر سرمربی این تیم قصد دارند که نام نیمار را از فهرست تیم در نیم فصل نخست کنار بگذارند. او از زمان انتقال نجومی از پاریس به این باشگاه فقط ۵بازی انجام داد و در بقیه مواقع مصدوم و غایب بود.

الکسیس سالمکرز، وینگر ۲۵ساله و بلژیکی میلان با قراردادی قرضی تا پایان فصل به آاس رم رفت و در عوض، تامی آبراهام، مهاجم ۲۶ ساله انگلیسی آاس‌رم تا پایان فصل به میلان قرض داده شد.

کارلوس سولر، هافبک ۲۷ساله و اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی قرضی به همراه بند خرید دائمی به وستهم ملحق شد.

ناتینگهام فارست برای جذب جیمز وارد پراوس ۲۹ساله متخصص ضربات آزاد از وستهم به توافق رسید. این انتقال به شکل قرضی بدون بند خرید اختیاری و اجباری انجام خواهد شد.

باشگاه فنرباغچه با درخواست مورینیو، سوفیان آمرابات، هافبک دفاعی ۲۸ساله و مراکشی فیورنتینا را با عقد قراردادی ۴ساله به ارزش کلی ۱۷میلیون یورو جذب کرد. او فصل پیش قرضی در منچستریونایتد حضور داشت.

ووت وخهورست، مهاجم ۳۲ساله و ملی‌پوش هلندی باشگاه برنلی با عقد قراردادی ۲ساله به آژاکس پیوست. او سابقه حضور در منچستریونایتد را هم دارد.

نبیل فکیر، وینگر ۳۱ساله و فرانسوی رئال بتیس در آستانه انتقال به الجزیره امارات است.

رحیم استرلینگ تا آخرین ساعات بسته‌شدن پنجره سوژه داغ نقل‌و انتقالات بود. آرسنال و یونایتد او را می‌خواستند اما احتمال ماندن این بازیکن در چلسی هم وجود داشت؛ هرچند مارسکا گفته بود حتی یک دقیقه هم به او بازی نخواهد داد. مشکل استرلینگ حقوق ۳۲۵هزار پوندی در هفته است.

کد خبر 878158
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha