تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

مدتی است مردی ۵۷ ساله اهل ولز، در بیمارستان محلی بستری است و تنها می‌تواند به کمک مسکن‌های قوی، در شبانه‌روز کمی استراحت کند.

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: اما دلیل بستری‌شدن او، موضوعی است که در شبکه های اجتماعی، حسابی دست‌به‌دست شده: حمله گروهی از نبورهای خشمگین و ورود ۲۴۰ نیش زنبور به بدن او.

ماجرا از این‌جا آغاز شد که «آندرو پاول» برای سرکشی به مزرعه، به بیرون از خانه رفت؛ اما کمی آن‌طرف‌تر، گروهی زنبور خشمگین را دید که به طرف او می‌آیند.

بیش‌تر بخوانید:

ماری که رکورد زهرمار جهان را زد!

آقای پاول در ابتدا، ماجرا را جدی نگرفت و تصور کرد چون او اشتباهی نکرده، وقتی زنبورها به او برسند، متوجه می‌شوند کسی که به دنبالش هستند، او نیست و خلاصه به او آسیبی نمی‌رسانند. اما زنبورهای خشمگین، مستقیم به طرفش آمدند و تا آقای پاول به خودش آمد، حتی زنبورها را در لباس‌های زیر خود هم احساس کرد.

آقای پاول می‌گوید اشتباهی که کرده، آن بوده که مثل خلاف‌کارها، با سرعت به طرف خانه دویده و بدتر از همه، بعد از ورود به خانه، در را هم نبسته و خلاصه زنبورها هم او و همسرش را حسابی غافلگیر کردند.

البته پزشکان معتقدند آقای پاول شانس آورده که حالا زنده است. آن‌ها می‌گویند تنها ۳۰ تا ۴۰ نیش، کافی است که انسانی را از پای در بیاورد. کارشناسان پیشنهاد می‌کنند وقتی گروهی از زنبورها به شما حمله کردند، آرامش خود را حفظ کنید و به‌جای دویدن، آهسته قدم بردارید.